Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Több részletet olvashat az Adatkezelési tájékoztató oldalon.
Menü

Vásárlási feltételek (ÁSZF)

Hatályos ettől a naptól: 2020. 10. 25.

 

Jelen ÁSZF szerves és kiegészítő része minden a Siculus Kft.-nél (2143 Kistarcsa, Bellus József u. 2-4), online leadott rendelésnek.

Kérem, tanulmányozza át az online vásárlással kapcsolatos tudnivalókat, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha annak minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti önmagára nézve. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazzák a https://siculusbutoraruhaz.hu webáruház (a továbbiakban: Webáruház) használatának feltételeit.

 

Impresszum: a Webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban: Szolgáltató, Eladó) adatai

Cégnév: Siculus Kft.

Székhely: 2143 Kistarcsa, Bellus József u. 2-4.

Üzlet, átvételi pont címe: 2143 Kistarcsa, Bellus József u. 2-4.

Nyilvántartásba vevő hatóság: Pest Megyei Cégbíróság

Cégjegyzékszám: 13 09 092985

Adószám: 12947508-2-13

Bankszámlaszám: 12021006-00140531-00100005

Képviselő: Szécsi László István

Telefonszám: +36 20 460 0585

E-mail cím: info@siculusbutoraruhaz.hu

A Webáruház URL címe: https://siculusbutoraruhaz.hu

Szerződés nyelve: Magyar

Ügyfélszolgálat adatai:

Telefon: +36 20 460 0585 (normál díjszabású)

E-mail: info@siculusbutoraruhaz.hu

Nyitva tartása: H-P 10:00 - 18:00

Webáruház tárhelyét szolgáltató cég adatai:

A tárhelyszolgáltató neve: ShopRenter.hu Kft

A tárhelyszolgáltató székhelye: 4028 Debrecen, Kassai út 129.

A tárhelyszolgáltató e-mail címe: info@shoprenter.hu

A tárhelyszolgáltató weboldala: www.shoprenter.hu

 

Fogalmak

Felek: Eladó és Vevő együttesen

Fogyasztó: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy

Fogyasztói szerződés: olyan szerződés, amelynek egyik alanya fogyasztónak minősül

Webáruház/honlap: a jelen weboldal, amely a szerződés megkötésére szolgál

Szerződés: Eladó és Vevő között a Webáruház és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés

Vevő: aki a Szolgáltató honlapján regisztráltatja magát és elektronikus úton leadott megrendelésével árut vásárol, illetve aki nem regisztrálta magát, de elektronikus úton leadott megrendelésével árut vásárol a Szolgáltatótól.

Vevő köteles gondoskodni arról, hogy a Honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértsen.

Jótállás: a fogyasztó és a szolgáltató között kötött szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári Törvénykönyv szerinti,

  1. a) a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet a szolgáltató a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint
  2. b) a jogszabályon alapuló kötelező jótállás

 

Az általános szerződési feltételek hatálya, elfogadása

Amennyiben a felhasználó igénybe kívánja venni a Webáruház szolgáltatásait, köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit a rendelés során az űrlapon található jelölőnégyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal.

Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem.

 

A megrendelés folyamata

A webáruházában nem szükséges regisztráció sem a böngészéshez, sem a vásárláshoz. A weboldalon többségében olyan bútorok vannak feltüntetve, amelyek egyedi megrendelésre készülnek és nem tartjuk őket raktárkészleten, ezért egy munkanapon belül felvesszük Önnel a kapcsolatot, és egyeztetünk a szállítás várható időpontját illetően. A szállítási határidők a termékek bemutató oldalain olvashatók és tájékoztató jellegűek. A megrendelés leadása után rendelését visszaigazoljuk, amely szerződéskötésnek számít.

 

Az adásvételi szerződés létrejötte

A felhasználó megrendelését a Webáruház oldalán keresztül adhatja le. Ezt követően automatikus válaszüzenetet küldünk a fogyasztónak. A rendelés leadása még nem minősül szerződéskötésnek. A rendelésre válaszul küldött automatikus üzenet nem jelenti azt, hogy létrejött az adásvételi szerződés, a Webáruház részéről ilyenkor a megrendelés még nem elfogadott. A megrendelés elfogadása a következő üzenetben történik, amelyben tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy rendelésük státusza: feldolgozva. Ebben az üzenetben a Szolgáltató tájékoztatja a Vevőt a fizetés módjáról, illetve a szállítás várható idejéről is. Ekkor jön létre az adásvételi szerződés a Vevő (felhasználó) és a Szolgáltató között. A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, iktatásra nem kerül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződés kizárólag magyar nyelven köthető meg, és arra a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

 

Ajánlatok

A szerződés tárgya a https://siculusbutoraruhaz.hu honlapon található és megvásárolható valamennyi termék.

A termékek adatlapja tartalmazza a főbb jellemzőket. A termékek adatlapján megjelenített képek kis mértékben eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek (például előfordulhat, hogy a színminta képe a valóságtól kis mértékben eltér, illetve a konyhabútor a képen látható mosogatótálcát, vagy háztartási gépeket nem tartalmazza). Az ismertető leírás téves értelmezéséből eredő károkért cégünk nem vállal felelősséget.

A szín, a szerkezet, a kivitelezés, a súly, illetve méretek, a design és a részletek változás tárgyai lehetnek. Továbbá, valamennyi olyan információ hiba tárgya lehet, mely áruházunk hibájából vagy a beszállítóinktól kapott helytelen tájékoztatásból ered. A weboldalunkon szereplő képektől való esetleges eltérésekért felelősséget nem vállalunk, de törekszünk rá, hogy a termékek képei lehetőség szerint a valóságot tükrözzék. Egyes bútoroknál előfordulhat, hogy a gyártó a szériájában valamilyen formai vagy konstrukcióbeli változtatást vezet be. Az érintett termék formai vagy konstrukciós változásait Szolgáltató közzéteszi a Weboldalon. Az ilyen bútor szállítása nem minősül szerződésszegésnek, amennyiben a Vevő a közzétételt követő három napon belül írásban nem jelzi a Szolgáltató felé a megrendeléstől való elállását.

Amennyiben a jelen szerződés és a bútorokkal kapcsolatban átadott bármely leírás, ismertető stb. tartalma között eltérés van, a jelen szerződés feltételei az irányadók.

A bútorok csak az összeszereléshez szükséges csavarokat tartalmazzák, a falra rögzítéshez szükséges tartozékokat külön kell megvásárolni.

Ezek az eltérések nem minősülnek szerződésszegésnek, és ezekről az eltérésekről a rendelés visszaigazolása előtt üzenetben igyekszünk egyértelmű felvilágosítást adni.

Az alábbi értékesítési feltételek kerülnek alkalmazásra minden, a Szolgáltató által bármely terméknek a Vevő számára történő értékesítése esetén, minden vitás esetben a jelen szerződés feltételei az irányadók.

 

Ajánlataink és áraink területi érvényessége

A Webáruházban közzétett árak bruttó árak és tartalmazzák a 27 százalékos Áfát. Ajánlataink Magyarország területén, forintban értendők. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron eladni, amelynek ismeretében a Vevő elállhat vásárlási szándékától.

 

Ajándékutalvány

Hacsak más megállapodás nem születik, az utalvány csak az interneten keresztül használható fel a https://siculusbutoraruhaz.hu weboldalon. Az utalvány nem vonatkozik a szállítási költségekre és szolgáltatásokra. Az utalványt nem lehet áruházunk más ajándékutalványaira cserélni. Az utalványok pénzre nem válthatók. Az utalványunkat nem lehet korábbi rendelésekhez felhasználni. Az utalvány érvényességét az utalványon szereplő feltételek határozzák meg.

 

Hírlevél

A termékek megvásárlásával automatikusan feliratkozik hírlevelünkre. A hírlevelünkre való feliratkozás mellett Ön beleegyezik abba, hogy minden csatornán különféle ajánlatokat, vagy más marketing promóciókat kaphat: e-mail, Facebook stb. Erről bármikor leiratkozhat a honlapon vagy a hírlevél alján található hivatkozással. Alternatív megoldásként kapcsolatba léphet ügyfélszolgálatunkkal, és azonnal válaszolunk.

 

Fizetési opciók

A Vevő a rendelés leadását követően, és a kiszállítást megelőzően minden fizetési kötelezettség nélkül elállhat a vásárlástól. A számla a kiszállított termékkel érkezik, a Vevőnek elég átvételkor kiegyenlíteni a vételárat utánvétes vásárlás esetén.

Készpénzes fizetés személyes átvételkor bútoráruházunkban (utánvét személyes átvételkor)

Ha a személyes átvételt választja, átvételkor bútoráruházunkban készpénzben fizethet. Kérjük, a pontos fizetendő összeget készítse elő.

300.000 Ft feletti rendelés esetén a rendelés véglegesítéséhez 10% előleg fizetése szükséges, mely előlegszámla megküldésével történik. Ezt az összeget kiegyenlítheti személyesen bútoráruházunkban, illetve banki átutalással.

Készpénzes vagy bankkártyás fizetés szállításkor (utánvét szállításkor)

Házhoz szállítás esetén a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával is fizethet. Ezen fizetési mód utánvét kezelési költsége 2500 Ft.

300.000 Ft feletti rendelés esetén a rendelés véglegesítéséhez 10% előleg fizetése szükséges, mely előlegszámla megküldésével történik. Ezt az összeget kiegyenlítheti személyesen bútoráruházunkban, illetve banki átutalással.

Előre fizetés (banki átutalással)

A termékek megrendelhetők előre utalással is. Az Ön bankja külön díjat számíthat fel az utalásért, melyet a Szolgáltató nem fedez. Amennyiben ezt a fizetési módot választja, kérjük, utalja át a fizetendő összeget cégünk bankszámlájára a kiszállítás időpontját megelőzően. Kérjük, megjegyzésben adja meg rendelésének sorszámát.

Címzett: Siculus Kft.

Bank: Raiffeisen Bank

Megjegyzés: Rendelésszám

Bankszámlaszám: 12021006-00140531-00100005

Online fizetés bankkártyával/hitelkártyával

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013. A fizetéshez szükséges információkat a rendelés véglegesítésével együtt kapja meg. Fizetése beérkezését emailben igazoljuk vissza Önnek, általában 1-2 munkanapon belül.

 

A tulajdonjog fenntartása, számlázás, zálogjog

Az áru tulajdonjogát mindaddig fenntartjuk, amíg a számla teljes értéke kiegyenlítésre nem kerül. Amennyiben Ön vállalkozó és üzleti tevékenységét gyakorolja vagy önfoglalkoztató, közjogi értelemben vett jogi személy vagy a közszférába tartozó alap, úgy az áru tulajdonjogát mindaddig fenntartjuk, míg az összes nyitott követelés rendezésre nem kerül. A vonatkozó biztonsági jogok harmadik félre átruházhatóak. 

Az elszámolási nettósításra csak abban az esetben van joga, ha az Ön ellenkövetelései jogilag megállapításra kerültek vagy azok általunk elismertek, illetve nem vitatottak. Valamint csak akkor van visszatartási joga, amennyiben ellenkövetelése ugyanazon szerződéses kapcsolaton alapul.

Amennyiben az ügyfél bármilyen fizetési kötelezettségével késésben van felénk, úgy valamennyi fennálló követelésünk azonnal esedékessé válik.

 

Szállítási feltételek

A termékek mellett feltüntetett szállítási határidő termékenként változó és körülbelüli időpontot jelent. A késve teljesített kézbesítés vagy nem az egyeztetett időpontban történő kézbesítés nem teremt jogalapot kártérítésre.

A napban megadott időtartamok munkanapban és nem naptári napban értendők.

Az áru várható beérkezéséről az áruház a visszaigazoló e-mail-ben tájékoztatja a Vevőt.

Kérjük vegye figyelembe, hogy több rendelés leadása esetén, minden megrendelést külön kezelünk. A megrendeléseket ügyfélszolgálatunknak nem áll módjában sem szállítás, sem más tekintetében összevonni, illetve nem tudunk arra garanciát vállalni, hogy a külön leadott rendelések egyszerre érkeznek meg.

A megadott árak általános forgalmi adóval terhelten, a kiszállítási költség nélkül kerülnek feltüntetésre. A Vevő kiszállítási igényét a Szolgáltató felé a megrendelési folyamat során jelezheti.

A szállítási költségek az alábbiak szerint alakulnak:

Budapest:

Rendelési érték:

Szállítási költség:

0-50.000 Ft

10.000 Ft

50.000-150.000 Ft

5.000 Ft

150.000 Ft felett

ingyenes

 

Kistarcsa:

Rendelési érték:

Szállítási költség:

0-50.000 Ft

4.000 Ft

50.000 Ft felett

ingyenes

 

Kerepes, Nagytarcsa, Csömör, Gödöllő, Mogyoród, Pécel, Szada, Ecser, Gyömrő, Isaszeg, Maglód, Veresegyház:

Rendelési érték:

Szállítási költség:

0-50.000 Ft

10.000 Ft

50.000-150.000 Ft

5.000 Ft

150.000 Ft felett

ingyenes

 

Magyarország többi része:

(szállítás csak 50.000 Ft feletti rendelés esetén)

Rendelési érték:

Szállítási költség:

50.000-150.000 Ft

20.000 Ft

150.000-250.000 Ft

10.000 Ft

250.000 Ft felett

ingyenes

 

A házhozszállítás díja lakáscímig történő eljuttatást jelent (járdaszegélyig vagy legfeljebb addig a pontig, ameddig a teherautó be tud hajtani). A szállítás forgalommentes zónákban, illetve tehergépkocsi-mentes zónákban nem kivitelezhető.

A lakásba szállítás extra szolgáltatásként megrendelhető, amennyiben a körülmények megfelelőek (széles mozgástérrel rendelkező lépcső, vagy megfelelő méretű és teherbírású lift, illetve megfelelő méretű ajtók). A lakásba szállítás díja első emeletig 2000 Ft, ezt követően további 2000 Ft/emelet.  Amennyiben szeretné a szolgáltatást megrendelni, kérjük jelezze ezt rendeléskor a megjegyzés rovatban!  Az előre nem jelzett lakásba szállítási igényt a szállítmányozó cég a helyszínen nem fogja tudni vállalni.

Amennyiben a megrendelt termék nem fér be az ajtón vagy a kívánt helyre, ez nem a Szolgáltató felelőssége. Amennyiben a Vevő vissza kívánja küldeni a terméket, annak minden költsége a Vevőt terheli. A Vevő a Szolgáltató segítségével is visszaszállíttathatja a terméket, a visszaszállítási költség Magyarország egész területén egységesen 35.000 Ft.

Olyan helyzetben, amikor jelentős többletköltség nélkül a bevitel mégis megoldható, a Szolgáltató plusz költséget számolhat fel, melyet a Vevő (amennyiben a bevitelre igényt tart) a helyszínen köteles rendezni.

Amennyiben a Szállító partnerünk úgy ítéli meg a helyszínen, hogy házba szállítás közben a termék sérülhet, úgy megtagadhatják a szolgáltatást.

A termék ára semmilyen szerelési díjat nem tartalmaz.

A rendelés leadásának feltétele a Vevő nevének és számlázási címének megadása, a szállítási cím megadása, a szállítási mód megjelölése. A rendelés leadását követően Szolgáltató e-mailen megerősítést küld Vevőnek, a rendelés adatainak feltüntetésével. Az áru Szolgáltató raktárába történő érkezéséről Szolgáltató e-mailen értesíti Vevőt.

A megrendelt termékek a Szolgáltató áruraktárába történő megérkezését követő maximum 7. munkanapon belül kiszállításra kerülnek a megadott szállítási címre. A rendelés, illetve a szállítási cím módosítása az áru raktárból való elindítását követően nem lehetséges. A szállítás napját Szolgáltató a Vevővel egyezteti. A rendelés kiszállítása a visszaigazolásban megjelölt határidőnél korábban is teljesíthető. Egyeztetett időpont hiányában a kiszállítás nem jön létre. Ha a megbeszélt időpontban a Vevő hibájából, a helyszínen nem történik meg a termék átvétele, a következő szállítás minden költsége a Vevőt terheli. Ha a Vevő nem kívánja átvenni a terméket a Szolgáltatótól záros határidőn belül, illetve a Vevő hibájából meghiúsuló szállítást követően, cégünk plusz költség ellenében tudja tárolni a megrendelésben szereplő tételeket, mely költségét minden esetben egyedi elbírálás alapján határozzuk meg a termék méretei és helyigényei alapján. Ebben az esetben a tárolás során keletkezett esetleges sérülésekért felelősséget nem vállalunk. Visszamondás, sikertelen kézbesítés, illetve a módosítás következtében felmerülő szállítási költségek minden esetben a vevőt terhelik. A már szállítás alatt lévő rendelések teljes vagy részleges lemondása esetén minden szállítási költség a vevőt terheli.

A szállítási cím eltérhet a számlázási címtől. Az áru hiánytalanságát és a csomagolás sértetlenségét szállításkor a szállítólevélen írásban igazolni kell. A bútor összeszerelésére helyszíni térítés ellenében van mód, melynek díja bruttó 8890 Ft/óra. Ennek igényét mindig rendeléskor kell megadni. Szerelési szolgáltatást kizárólag abban az esetben tudunk vállalni, ha igénybe veszi a házhoz szállítás szolgáltatásunkat is. Cégünk nem felel a talaj, illetve a fal egyenetlenségéért, ennek korrigálása a Vevő felelőssége. Villany (LED), víz és gázszerelést cégünk nem vállal. A szerelést cégünk megtagadhatja.

A termékek csomagolóanyagai részét képezik a küldeménynek, ezért elszállítása és ártalmatlanítása a Vevő feladata, saját költségén.

Vevő a Szolgáltató székhelyéről, közvetlenül a Szolgáltató Áruházából, vagy raktárából is elszállíthatja a terméket. A megrendelt termék vételárát ebben az esetben átvételkor, áruházunkban az eladó személynek kell megfizetni, kivéve, ha a felek a megrendelés visszaigazolása alapján más fizetési módban állapodtak meg.

Személyes átvétel esetén a Vevőnek kell megoldania a boltból, illetve a raktárból történő árumozgatást, valamint az autóra rakodást. Továbbá a termék szállításához szükséges esetleges további csomagolásról (mely a sérülésmentességét biztosítja szállítás közben) is a Vevőnek kell gondoskodni.

Személyes átvétel kizárólag előre egyeztetett időpontban történhet, nyitvatartási időben.

Áruházi vagy raktári átvétel esetén az értesítés napjától számítva 10 munkanapja van a Vevőnek az átvételre. Amennyiben az átvétel nem történik meg, úgy tárolási díjat számolunk fel: 10.000/hét.

Ha a Vevő maga gondoskodik a bútor elszállításáról, a szállítás során keletkezett károkért a Szolgáltató felelősséget nem vállal, a Vevő a saját szállítású termék árából szállítási visszatérítést nem igényelhet.

A Szolgáltató akkor teljesítette a szerződést, amikor a terméket az előírásoknak és a megrendelésnek megfelelően a megadott szállítási címen azt átadásra előkészítette és erről a Vevőt igazolható módon értesítette. A szerződés mindenképpen teljesítettnek minősül, amennyiben a Vevő a terméket átvette.

Amennyiben a csomagoláson sérülés látható a Vevőnek minden sérülést meg kell vizsgálnia és dokumentálnia, lehetőleg a gépkocsivezetővel együtt. Kérjük semmi esetre se fordítsa, vagy küldje vissza az árut a Szállítmányozóval anélkül, hogy vevőszolgálatunkkal ne egyeztetett volna! Minden esetben csak vevőszolgálatunkkal való egyeztetés után van lehetőség a bútor visszaküldésére.

Ha a Vevő a sérült szállítmány elfogadása mellett dönt, a Szállítónak ezt jelenteni köteles és a sérülést írásban, a szállítólevélen jelezni köteles (sérülés, illetve kár részletes leírása). A Vevő köteles a csomagot kibontani, és ellenőrizni az árun keletkezett további sérüléseket. A Vevő köteles fényképes bizonyítékokkal alátámasztani mind a csomagoláson mind az árun keletkezett sérüléseket és azonnali hatállyal értesíteni a Szolgáltatót. Amennyiben a Vevő elmulasztja a Szállítmányozó által okozott kár bejelentését úgy az kizárja a Szolgáltató által biztosítható kárpótlási lehetőségeket.

Az összes gyártási hibából adódó kártérítési igényt a termék átvételétől számított maximum 48 órán belül az ügyfél jelezni köteles.

Előfordulhat, hogy a kiszállítás rajtunk kívül álló okokból (pl. útviszonyok, baleset, időjárási okok, vis major) az előzetes értesítés ellenére meghiúsul. Ilyenkor igyekszünk a fogyasztót az esetleges változásról a lehető leghamarabb tájékoztatni, és a kiszállítást a következő lehetséges időpontban ismét megkíséreljük. A fogyasztó természetesen ezt nem köteles megvárni, és úgy dönthet, hogy eláll a vásárlástól.

 

Reklamáció és garancia

Panaszkezelés módja

Amennyiben bútora kicsomagolása után gyártási hibát vagy a szállítás során történt sérülést észlel, kérjük, fényképezze le a sérülést, és küldje el nekünk e-mailben az info@siculusbutoraruhaz.hu e-mail címre, mi pedig igyekszünk a lehető leghamarabb orvosolni a problémát. Munkatársunk a lehető legrövidebb idő alatt, de legkésőbb 5 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot, és ismerteti a lehetőségeket - fontos számunkra, hogy minden vásárlónk elvárásainak megfeleljünk.

Általános tudnivalók

Termékeinkre minimum egy év garanciát és 1 év szavatosságot vállalunk (amennyiben a gyártó nem biztosít ennél hosszabbat). Minden termék garancialevéllel kerül szállításra, melyen fel van tüntetve a garancia ideje. 

A garancia a vásárlás (termék átvételének) napjától érvényes. A később – de a garancia időtartamán belül - felfedezett rejtett hibákat, felfedezésük után azonnal jelezni kell a szolgáltató felé. A hiba bejelentése e-mailben történik, amennyiben panasszal kíván élni, kérjük írjon nekünk e-mailben az info@siculusbutoraruhaz.hu e-mail címre. A Vevő e-mailben köteles a keletkezett károkról, illetve rejtett hibákról a panasztételt követő 7 napban részletes leírást, illetve bizonyítékot biztosítani a Szolgáltató felé. Munkatársunk a lehető leghamarabb, de legkésőbb 5 munkanapon belül felveszi Önnel a kapcsolatot.

A termék természetes használatból adódó kopása, értékcsökkenése, tulajdonságainak változása az idő folyamán természetes folyamat, és nem tekinthető minőségbeli hiányosságnak. A természetes fából készült bútorok anyagának változása, deformálódása, vagy a bútor színének elváltozása az idő folyamán nem tekinthető meghibásodásnak.

A vevő a szavatossági, illetve a jótállási igényét kizárólag a vásárláskor kapott eredeti, és a teljes vételár kifizetését igazoló számla, illetve jótállási jegy bemutatása esetén érvényesítheti.

Matracok garanciájával kapcsolatos tudnivalók

Matracainkra 2-12 év garanciát vállalunk (a gyártó meghatározása alapján). A jótállás az anyag hibájából eredő károkra, illetve a gyártási hibákkal rendelkező termékekre vonatkozik. A garancia a következő károkra érvényesíthető:

  • Rugók meghibásodása rugós matracokban

  • Hab anyaghibája a habszivacs matracokban

  • Latex anyaghibája a latex matracokban

  • Elektromos motor meghibásodása az elektromosan működtetett ágyakban

A matrachuzatok és topperek (fedőmatracok) ki vannak zárva a garanciális körből. A garancia nem vonatkozik az olyan károsodásokra, melyek a nem megfelelő használat miatt következtek be. Ilyenek például az ügyfél által, a kézbesítés után okozott vágások, szakadások, karcolások, szennyeződések és bemetszések. A garancia nem terjed ki az olyan károsodásokra sem, melyeket a nem megfelelő használat vagy ápolás, tisztítás okozott. Vákuumcsomagolt matracok esetében garanciavesztést okoz a matrac előírásánál korábbi használata (amennyiben a Vevő a kicsomagolást követő 24 órán belül kezdi el használni). A garancia nem terjed ki a járulékos vagy következményes károkra. Úgyszintén ki vannak zárva a garanciából az olyan esetek, amikor nem felhatalmazott személy által történik javítási kísérlet, illetve, ha a termékbe idegen eredetű anyagok kerültek bedolgozásra. A fogantyúk és a cipzárak nem tartoznak a garancia hatálya alá. A garancia csak személyes és lakásban történő használat esetén érvényes. Penész keletkezése nem garanciális ok. A termék cseréje nem hosszabbítja meg a garancia időtartamát. A garancia igénybevételének feltétele, hogy a matracot a megvásárlást követően megfelelő ágyrácson használják. A rácsnak hideghabos, táskarugós és latex matracok esetén is minimum 26 léccel kell rendelkeznie. Hiba esetén az ügyfél köteles a matracot saját költségén eljuttatni raktárunkba, hogy azt szakértőink megvizsgálhassák. A Szolgáltató saját belátása szerint dönthet arról, hogy a matracot kicseréli-e vagy sem. Amennyiben a termék már nem áll rendelkezésre a Szolgáltató dönti el, hogy mely termék minősül megfelelő csereterméknek.

A garancia érvényesítésének feltételei:

Forgalmazott termékeink nem kereskedelmi célúak. A kereskedelmi célokra felhasznált árukra vonatkozó panaszokat a gyártó megtagadhatja, hiszen a garancia nem fedez olyan károkat, melyek kereskedelmi használat során következtek be.

Az elektronikus kijelző miatt a képek színei kissé eltérhetnek az aktuális színtől. Mindent megteszünk azért, hogy a weboldalunkon a lehető legvalószerűbb módon mutassuk be a termékeket. Egyes termékek méretei némileg eltérhetnek a honlapunkon szereplőktől. A hiba tartomány +/- 5 cm. A kézzel készített termékek szín, minta, illetve méret eltérései nem számíthatók gyártási hibának.

A szavatosság érvényességének feltételei:

  • A bútor összeszerelése során a Vevő követi a bútor összeszerelésére vonatkozó utasításokat.

  • A terméket rendeltetésszerűen használták és kezelték

A garanciába nem tartoznak bele a kopásból, öregedésből és nem megfelelő bánásmódból eredő károk, valamint a kisebb sérülések sem. Az olyan hibák számítanak kisebbnek, melyek szabad szemmel, normál fényviszonyok mellett, a kár helyére merőlegesen tekintve, 3 méteres távolságból egyértelműen nem felismerhetőek. Kisebb mértékű károk esetén a Szolgáltatóval szembeni követelések érvénytelenek. 

Garanciális hibák orvoslása történhet:

  • javítással

  • árengedmény biztosításával

  • cserével

Jótállási ügyekben a Szolgáltató szabadon dönthet arról, hogy a hibás alkatrészeket/ bútorelemeket/ teljes terméket ingyenesen kicseréli, vagy az értékcsökkenésnek megfelelő anyagi kompenzációt ajánl fel akár kupon akár pénzvisszatérítés formájában.

A vevő elveszíti az ingyenes garanciához való jogát a következő esetekben:

  • a Vevő nem tartotta be a bútor összeszerelésére és szállítására vonatkozó utasításokat

  • a bútort nem rendeltetésszerűen használták, nem tartották be a bútor kezelési, használati, illetve karbantartási utasításait

  • a termék a Vevő hibájából kifolyólag sérült

  • a hiba a vásárlás pillanatában fennállt, a Vevőnek erről tudomása volt (pl. értékcsökkentett termékek)

  • a bútor előre nem látható körülmények miatt sérült (vis major)

  • Vevő a terméket továbbdolgozta vagy megváltoztatta, bútoraink kizárólag személyes, nem pedig kereskedelmi használatra lettek kifejlesztve

  • valamely alkatrész (szövet stb.) természetes kopás, elhasználódás folytán tönkremegy

  • a vevő nem tett eleget kárenyhítési kötelezettségének.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a harmadik felek által elkövetett hibákból, cselekményekből eredő károkért, valamint az áruk elfogadhatatlan megtagadásáért. Ilyen helyzetben az áru visszaküldésével és újraküldésével járó költségeket a Vevő viseli.

Minden további logisztikai szolgáltatás (például: szállítás, szerelés), kizárásra kerül a visszatérítésből. Műszaki termékek, beépített termékek vagy beépített készülékek be-, illetve felszerelési költsége a vevőt terheli. Hiba kialakulása esetén, amennyiben a Vevő saját maga nem tudja a hibát beazonosítani, köteles saját költségén beazonosíttatni a hibát, ha szükséges, szakembert hívni.

A garancia nem vonatkozik az olyan károsodásokra, melyek a nem megfelelő használat miatt következtek be. Ilyenek például az ügyfél által, a kézbesítés után okozott vágások, szakadások, karcolások, szennyeződések és bemetszések. A garancia nem terjed ki az olyan károsodásokra sem, melyeket a nem megfelelő összeszerelés, használat vagy ápolás, tisztítás okozott. A garancia nem terjed ki a járulékos vagy következményes károkra. Úgyszintén ki vannak zárva a garanciából az olyan esetek, amikor nem felhatalmazott személy által történik javítási kísérlet, illetve, ha a termékbe idegen eredetű anyagok kerültek bedolgozásra. A fogantyúk és a cipzárak nem tartoznak a garancia hatálya alá. A garancia csak személyes és lakásban történő használat esetén érvényes. Penész keletkezése nem garanciális ok. A termék cseréje nem hosszabbítja meg a garancia időtartamát.

Szükséges mellékletek panaszok és szállítási károk esetén

• A panasz rövid de részletes leírása, a keletkezett kár egyértelmű képi dokumentációja szükséges rövid képleírással, illetve képmagyarázattal. Közeli, jól kivehető fényképek az érintett területekről/hibákról, fényképek a termékről egészében közelről és 2 méteres távolságból is, fényképek a csomagoláson található sérülésekről, a csomagolásról egészében és fénykép a dobozról/dobozokról, amin jól kivehető a dobozon feltüntetett cikkszám és rendelésszám.

• A legkisebb külső sérülés esetén is az ügyfél a fuvarlevélen jelezni köteles, hogy sérült áru érkezett. Abban az esetben, ha a járművezető elektronikus készülékkel rendelkezik a fuvarlevél aláírásához, az ügyfél köteles meggyőződni arról, hogy a szállítmány sérültsége elismert. A szállítólevélen a gépkocsivezető aláírása is szükséges. Mindkét esetben kötelező fénykép készítése a fuvarlevélről.

• Információ az ügyfél kártérítési igényeiről, pl. javítás, csere, alkatrészcsere, árcsökkentés vagy részleges visszatérítés.

Amíg a panasz nem oldódik meg, az ügyfél köteles megtartani a csomagolást, amire az áru visszaküldéséhez szükség van. Abban az esetben, ha az ügyfél elmulasztja a kárbejelentési kötelességeit vagy a fuvarlevélen nem szerepel a sérült termék érkezése és/vagy a gépkocsivezető aláírása, akkor cégünk nem köteles az ügyfél kárpótlási igényeit semmilyen formában kielégíteni.

 

Elállás

A vásárló indokolás nélkül elállhat a vásárlástól a kézhezvételtől számított 14 napon belül. Kézhezvételnek a bútor átvételének napja minősül. Az elállás csak írásban történhet. Az elállási nyilatkozatot 14 napon belül el kell juttatni a szolgáltatóhoz. Elállási szándékát a Szolgáltatói adatok között feltüntetett postai vagy e-mail címen közölheti a Szolgáltatóval. Ebben az esetben a Szolgáltató köteles a termék vételárát haladéktalanul, de legkésőbb az elállástól számított 14 napon belül Felhasználó részére visszatéríteni, amennyiben a Szolgáltató kézhez kapta a visszaküldött árut vagy az igazolást arról, hogy a Vevő visszaküldte azt. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Felhasználó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi.

E-mail küldése esetén a beérkezés időpontja, postai levél útján történő elállás esetén, a levél postára adásának dátumát veszi figyelembe a Szolgáltató az elállási határidő számítása tekintetében. A Vevőnek levelét célszerű ajánlott küldeményként postára adnia, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

Elállás esetén a Vevő a terméket sértetlen – eredeti csomagolásban, okirataival együtt, külső sérelmi nyomoktól, használattól mentes – állapotban, Vevő nevének feltüntetésével köteles visszaküldeni a Siculus Kft., 2143 Kistarcsa, Bellus József utca 2-4. szám alatti címre. A Vevő a visszaküldés minden költségét köteles viselni, ha eláll a szerződéstől. A Vevő köteles az árut, záros határidőn belül (14 nap), a Szolgáltató címére épségben eljuttatni.

Az áru raktárba visszaérkezése, átvétele és ellenőrzése után a Vevő visszakapja pénzét ugyanazon fizetési móddal, mint ahogyan eredetileg fizetett, hacsak más megegyezés nem születik.

 

365 napos pénzvisszafizetési garancia

A Webáruházban vásárolt bútort a 14 napos elállás mellett a vásárlás napjától számított 365 napon belül, bármilyen indoklás nélkül visszaküldheti, és mi visszafizetjük a termék teljes vételárát, akkor is, ha a terméket kifogástalan állapotban vette át.

A 365 napos pénzvisszafizetési garancia csak fel nem használt új, kizárólag eredeti csomagolásban lévő termékekre érvényes. A vételárat az áru raktárba visszaérkezése, átvétele és ellenőrzése után a Vevő 7 napon belül visszakapja ugyanazon fizetési móddal, mint ahogyan eredetileg fizetett, hacsak más megegyezés nem születik. A szállítási költségeket a Vevő viseli.

Használtnak minősül a termék, ha jellegét, tulajdonságait és működési lehetőségeit meghaladóan lett használva.

Használtnak minősülő termék esetén a Vevő további kötelezettségei:

  • A termék jellegét, tulajdonságait és működési lehetőségeit meghaladó használatból származó értékcsökkenésért felel.

  • A termékben bekövetkezett esetleges (rendeltetésellenes használatból fakadó) kárt Vevő köteles a Szolgáltatónak megfizetni. 

  • A Vevő köteles továbbá a Szolgáltatónak a Vevő szándékos, súlyos gondatlansággal okozott kárát megtéríteni, különösen, ha a kár a Vevő visszaélésszerű joggyakorlásával összefüggően keletkezett.

Visszaélésszerű joggyakorlásnak minősül különösen:

  • A termék olyan módon történő megrendelése, hogy azt a leszállítást követően ki sem csomagolták, ide nem értve azt az esetet, ha a termék külső megjelenéséből, konstrukciójából, a csomagolás megbontása nélkül is megállapítható, hogy eltér a megrendelttől.

  • A termék hamis, téves címre való rendelése.

  • A vevő a megrendelt termék átadását lehetetlenné teszi

  • Ha a Vevő egyedi gyártású, az általa meghatározott igényeknek megfelelő (szövet anyaga, minta, bútor mérete stb.) megrendelést ad le, elállási jogát nem gyakorolhatja. Ebben az esetben ugyanis a Szolgáltató a Vevő kifejezett kérésének, igényeinek megfelelően teljesíti a megrendelésben foglaltakat.

Vevő ezennel tudomásul veszi, hogy nem gyakorolhatja elállási jogát az alábbi esetekben:

  • Szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha a tizennégy munkanapos elállási határidő lejárta előtt Szolgáltató a teljesítést Vevő beleegyezésével megkezdte

  • Olyan áru értékesítése esetében, amely a Vevő személyéhez kötött, illetve amelyet a Vevő utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza.

  • A Vevő nem gyakorolhatja az elállási és felmondási jogát, ha a vásárolt termék lapraszerelt és a Vevő összeszerelte.

  • A Vevő elveszíti garanciáját és elállási jogát, amennyiben a lapra szerelt termék sérült állapotban összeszerelésre került.

  • A kiegészítő szolgáltatások (fizetési költségek, kiszállítási költségek) a visszatérítésből ki vannak zárva.

  • Az eladó mentesül a vevő szerződésre való elállásra vagy megfelelő árcsökkentésre vonatkozó igényétől, ha a hibás dolgot megfelelő határidőn belül a vevő számára elfogadható módon kijavítja, vagy a hiányzó dolgot pótolja.

  • Jelentéktelen hiba esetén nincs helye elállásnak.

Szolgáltatónak jogában áll a rendelést, illetve bizonyos termékeket törölni, a következő esetekben: ha a termék már elfogyott a raktárkészletből, illetve, ha a termék árát a szállító megváltoztatta. Az eladó köteles a vásárlót erről tájékoztatni írásban vagy telefonon.

Kérjük, ne kezdje el a bútorok összeszerelését, amíg nem olvasta el az alábbi tájékoztatónkat:

  • A bútort nem lehet összeszerelve visszaküldeni, illetve fontos, hogy az összeszerelést meg se kezdjék. A terméknek az eredeti, sérülésmentes csomagolásában kell lennie. A csomagolást lezáró ragasztószalag óvatos felvágásával kibonthatja a dobozt.

  • A bútor összeszerelése előtt kérjük, figyelmesen vizsgálja meg azt: elégedett-e annak színével, minőségével, mivel nem tudjuk visszavenni azokat a bútorokat, amelyeket egyszer már összeszerelték.

  • Amennyiben elégedetlen a termékkel, és még nem kezdte meg az összeszerelést, tegye vissza az elemeket a dobozba úgy, ahogyan azok megérkeztek, és zárja vissza a dobozt a ragasztószalag segítségével.

  • A falra szerelhető elemek leszakadása esetén a keletkezett károkért felelősséget nem vállalunk, kártérítési igény kizárva.

 

Weboldalunk használatából fakadó felelősség

Weboldalunkon szereplő minden információ kizárólag tájékoztató célt szolgál, jóhiszeműen kerültek feltöltésre, azonban ezek teljességéért, pontosságáért és aktualitásáért a Szolgáltató nem vállal felelősséget annak ellenére sem, hogy az információkat megfelelő alapossággal és megbízhatónak tartott forrásokból szerezte be. A Weboldalon közzétett információk bármikor és előzetes bejelentés nélkül változhatnak.

Vevő a weboldalunkat kizárólag saját felelősségére és kockázatára használhatja, elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért. A használat során felmerülő károkon értünk minden olyan kárt, amely a weboldal használatával összefüggésben arra visszavezethetően keletkezett. A weboldal használói által tanúsított magatartásokért a Szolgáltató minden felelősséget kizár. Vevő minden esetben felelős saját magatartásáért. Jogsértések esetén a Szolgáltató együttműködik az illetékes hatóságokkal a jogsértések felderítésének ügyében.

Weboldalunk olyan linkeket tartalmazhat, amely más szolgáltatók oldalaira vezetnek. Ezekre a Siculus Kft.-nek semmilyen befolyása nincs, ezért a Siculus Kft. semmilyen felelősséget nem vállal ezen oldalak valódiságára, teljeskörűségére és jogszerűségére, valamint az ott közölt ajánlatokra és szolgáltatásokra vonatkozóan. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.

Az Internet globális jellege miatt a weboldal használója elfogadja, hogy az oldal használata során a vonatkozó nemzeti jogszabályok rendelkezéseit figyelembe véve jár el. Amennyiben a weboldal használatával összefüggő bármely tevékenység a Felhasználó államának joga szerint nem megengedett, a használatért kizárólag Felhasználót terheli a felelősség.

Amennyiben a weboldal használója a honlapon kifogásolható tartalmat észlel, köteles azt haladéktalanul jelezni a Szolgáltatónak. Amennyiben a Szolgáltató a jelzést megalapozottnak találja, jogosult az információ haladéktalan törlésére, illetve annak módosítására.

A Siculus Kft. nem felel a vis maior-ból eredő, vagy egyéb, a hatáskörén kívül eső és a befolyásolási képességét meghaladó események okán bekövetkező károkért (pl. vírus által okozott kárért, szoftverhibából származó kárért, internetes hálózat hibájából eredő kárért stb.).

A honlapon szereplő helyesírási hibákért, az aktualitását vesztett árakért és akciókért a Szolgáltató felelősséget nem vállal. Kizárólag a munkatársaink által visszaigazolt árak tekintendők véglegesnek. Emellett a Szolgáltató nem vállal felelősséget az eltérő vagy hiányos összeszerelési útmutatóért.

A gyártási és szállítási határidők módosulása vagy csúszása esetén a Szolgáltató kártérítésre nem kötelezhető, további engedményeket nem ad.

 

Békéltető testületek

Ha nem elégedett szolgáltatásunkkal, illetve termékünkkel, kérjük lépjen kapcsolatba velünk az info@siculusbutoraruhaz.hu e-mail címen.

Ha a panaszára kapott válasszal nincs megelégedve, kérjük, vegye fel a kapcsolatot a hazai békéltető testülettel. Kérjük, hogy erről legyen kedves minket is informálni.

A hazai békéltető testület ingyen vehető igénybe, az ország egész területén hozzáférhető vitarendezési fórum, a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamara mellett működő független testület. Hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a szolgáltató közötti, a termékek minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügyek bírósági eljáráson kívüli rendezése. Megkísérli az egyezség létrehozását, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. További információ a békéltető testületekről: www.bekeltetes.hu.
A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

 

Szerzői jogok

A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény (továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. § (1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása, illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A jogtulajdonos: Siculus Kft.

 

Egyéb rendelkezések

Az Általános Szerződési Feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv, valamint a hatályos magyar jogszabályok előírásai az irányadóak.

A Szolgáltató a jelen Szerződés feltételeit egyoldalúan bármikor módosíthatja. Az új szerződés az online közzététellel lép hatályba.

Vevőt a megrendelése felvételekor hatályos Általános Szerződési Feltételek és Üzletszabályzat rendelkezései kötik. Kivételt képez ez alól, ha új hatályba lépő Szerződési Feltételek és Üzletszabályzat rendelkezései kedvezőbbek a Vevőre nézve, amely esetben ezek a rendelkezések irányadók a felek jogviszonyára.

Vevő minden leadott rendeléséhez az Általános Szerződési Feltételek elfogadása kötelező. Az Általános Szerződési Feltételek és az Üzletszabályzat a vásárlókkal közöltnek tekintendők, a Siculus Kft. honlapján való közzététel időpontjától.

A Vevő a megrendelés leadásával elfogadja a hatályos Szerződési feltételeket és Üzletszabályzatot. A szerződés területi hatálya Magyarország. Magyarország területén kívüli szállítás lehetséges, de minden ilyen megrendelés esetén a megrendeléshez igazodó egyedi szerződési feltételek kerülnek meghatározásra.

Keresés